Vizija i misija
Naša vizija
Naš vrtić je mjesto za igru, život i cjelovioti razvoj individualnih potencijala djeteta u skladu s razvojnim potrebama i pravima djece.
Naša misija
- Pružiti svakom djetetu njegu,skrb i zaštitu
- Cjelovit razvoj svih dječjih sposobnosti, potencijala i kompetencija u partnerstvu s obitelju
- Omogućiti veći obuhvat djece predškolskim odgojem proširenjem kapaciteta
- Zadovoljiti djetetove potrebe i štititi njegova prava
- Omogućiti stjecanje socijalnih vještina u interakciji s djecom, odraslima i okruženjem u kojem dijete živi
- Osmisliti i omogućiti razvojnu i poticajnu sredinu za cjelovit razvoj djece
- Njegovanje kulture i tradicije okruženje u kojem dijete živi uz elemente održivog razvoja
- Podizati stručne kompetencije svih zaposlenih
- Kontinuirano stručno usavršavanje odgojnih djelatnika
Kurikulum vrtića
Kurikulum našeg vrtića gradi se na našim posebnostima i osobitostima vezanim uz uvjete, prostorno-materijalni kontekst, osobitost djece i stručnog kadra, a osobito uz kulturu, tradiciju i ekološku usmjerenost Općine Krapinske Toplice te se temelji na HUMANISTIČKIM NAČELIMA I VRIJEDNOSTIMA.
U našem vrtiću svakodnevno preispitujemo našu praksu i načine na koje dijete razmišlja, istražuje i uči, što nam pomaže da stvarni život približimo djetetu, kako bi ono djelovanjem kroz igru učilo i shvaćalo svijet oko sebe te se razvilo u kompetentnog pojedinca. Kako bi to postigli, smatramo da je potrebno je planiranje odgojno obrazovnog procesa usmjereno na promišljanje dobrobiti za dijete i načina na koji se ona može ostvariti. Kurikulum uključuje:
- Osobnu i emocionalnu dobrobit – subjektivan osjećaj da se dijete osjeća zdravo, zadovoljno i dobro
- Obrazovnu dobrobit – uspješno funkcioniranje i razvijanje osobnih potencijala (spoznajnih, umjetničkih , motoričih..)
- Socijalnu dobrobit – uspješno interpersonalno funkcioniranje i razvijanje socijalnih kompetencija
Važan cilj kurikulum vrtića “Maslačak“ je cjelovit razvoj, učenje i odgoj djece i razvoj njihovih kompetencija:
- Kompetencije su razvojne, njihov razvoj se prati kontinuirano.
- Kompetencije djece se u našem vrtiću procjenjuju cjelovito i promatraju u kontekstu razvojnih mogućnosti svakog djeteta posebno.
- Razvoj kompetencije predstavlja okosnicu za razvoj samopoštovanja, samopouzdanja i pozitivne slike djeteta o sebi
Predškolski kurikulum
Temeljne odrednice predškolskog kurikuluma prema kojima se planiraju sve aktivnosti koje se odnose na dijete su sljedeća kompetencijska područja:
- Komunikacija na materijalnom jeziku
- Komunikacija na stranim jezicima
- Matematička kompetencija i kompetencije u prirodoslovlju
- Digitalna kompetencija
- Učiti kako učiti
- Socijalna i građanska kompetencija
- Inicijativnost i poduzetnost
- Kultura i izražavanje
…
Naš je cilj pomoći djetetu da se razvije u samopouzdanu, samostalnu, emocionalno senzibilnu, odgovornu, kreativnu i prije svega sretnu zadovoljnu osobu. Ciljevi traže od nas kontinuirano stručno usavršavanje, istraživanje u praksi, promišljanje o njezinu unapređivanju te konkretnim aktivnostima i naporima na njezinu mijenjanju u vlastitim uvjetima.
Stalno razvijamo kulturu ustanove koja osnažuje zaštitne mehanizme i umanjuje rizične čimbenike i okruženje koje je funkcionalno, sigurno, razvojno primjereno i poticajno te profesionalne, kompetentne i odgovorne djelatnike.
Samovrednovanje i vanjsko vrednovanje ustanova predškolskog odgoja i obrazovanja
Dječji vrtić je uključen u proces Samovrednovanja i vanjskog vrednovanja ustanova ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja u suradnji NCZVVOO. Godinama timski radimo na zajedničkom podizanju kvaliteta kroz područja razvoja. Taj proces nam je pomogao kroz refleksiju i samorefleksiju osvijestiti naše prednosti i utvrditi kritične točke na kojima se kroz strateški plan podiže kvaliteta.
Preuzmi: Dopis Nacionalnog centra za vanjsko vrednovanje obrazovanja
Trebate biti prijavljeni kako bi objavili komentar.